tisdag, juli 06, 2010

I'm in love with this day.

Såna här dagar gillar jag skarpt. Spontantripp till Storheden för att lämna igen en matta och köpa lite delar till bilen. Sen har även balkongen fått sig en rejäl makeover, men det är inte färdigt än så jag väntar med att visa bilder. Underbar dag med älskade. Men gladast är nog ändå Tara för hon har fått bada idag och är det något som hon älskar så är det just att bada. Hon simmade runt och var allmänt nöjd. Mattes lilla gullegryn! Det braiga är dock inte slut, för ikväll ska jag träna efter några veckors uppehåll (yes, jag har bestämt mig för att ge det (eller dem) en chans till). Som sagt, underbar dag!

1 kommentar:

J sa...

Jaa det är sant, hart du h¨ll t dig så klarar du det sista också ;) Men de tre första kan du ju alltid läsa, de har du ju sett nu ;)
Hoppas träningen gick fint! KRAM :)