tisdag, juli 20, 2010

I blame you!

Det blev återigen en sen kväll igår. Men jag skyller på denna människa. I just can't get enough. Haha... Hursomhelst ville jag inte sova bort dagen så jag ställde faktiskt klockan på tio och klev upp när klockan ringde trots att ögonen knappt var öppna. Men jag tycker verkligen inte om att sova bort hela dagen. Usch. Jag kommer säkert vara dödstrött ikväll efter jobb och träning, men då kanske jag går och lägger mig direkt jag kommer hem och hur skönt skulle inte det vara?

Nu måste jag dock göra någonting som jag har skjutit på alldeles, alldeles för länge. Ta hand om disken. Fy fan säger jag bara. Om ni skulle se hur köksbänken ser ut skulle ni antingen tycka synd om mig för att jag måste ta hand om allting eller så skulle ni tycka att jag (ja, älskade är ju inte helt oskyldig heller) var lat och äcklig. Vilken tur att ni slipper se skiten för jag vill inte att ni ska tycka någonting av ovanstående, haha.

Inga kommentarer: