lördag, juli 03, 2010

home we go.

Jag har varit duktig ikväll. Tidningen är på väg och det har gått så grymt bra. Dock är rösten inte alls bra, men jag ska försöka vara tyst fram tills arbetsdagen börjar imorrnkväll (lycka till med det!).

Gumman har varit jätteduktig hon också. Hon har legat på sin filt i foajén hela tiden (ja, förutom de gångerna vi var ute och gick). Hon har slängt lite blickar åt mig lite då och då när jag hämtat sidor från skrivaren, men det var nog mest undrande blickar eftersom hon inte har en aning om var hon är. Men som sagt, nu ska vi åka hem och lägga oss och sova. Jag behöver det verkligen, om Tara behöver det har jag ingen aning om, men hon har inget val!

1 kommentar:

jecka sa...

Hahaha, jag trodde fan först att det var han, fick en liten chock. Dock ingen komplimang att likna Pelle, hehe ;)