onsdag, juli 28, 2010

great day after all.

Dagen började inte på det bästa sättet. Först väckt av gräsklipparhelvetet, sedan slutade tvboxern fungera (ovanligt) så jag kunde inte se Våra bästa år, dock var det skönt att fyran fungerade för då fick jag i alla fall se lite friidrott. Efter det höll dagen verkligen på att gå åt helvete. Den inplanerade Luleåtrippen med älskade höll på att gå åt skogen på grund av hans jobb. Lite personal och en sjuk, men han styrde upp det så att vi kunde åka. Puh!

Det blev en mycket trevlig dag. Lunch och stros med världens bästa är aldrig fel. Sedan inhandlade jag ett armband och ett linne på BikBok för åttiosex kronor. Inte fy skam! Trippen avslutades med fyra flak discosaft (hörde en låt på radion där de sjöng om disco lemonade och det lät så bra så jag tänker använda mig av det hädanefter, haha). Älskade och lillsvåger delade på tre stycken och ett var till mig. PDOL here we come!

Men PDOL ska inte göras osäkert förrän imorrn så idag ska jag ladda genom att diska det monstruösa berget som blivit i köket (nu kanske ni undrar hur det kommer sig, eftersom det inte alls var längesen jag diskade ett stort berg och jag kan inte svara på det för jag har ingen aning om hur det blev så här) och sedan slappa i soffan med friidrott. Just ja, idag tvättar jag grönt/blått/grått. Som sagt, en färg om dagen.

Inga kommentarer: