söndag, juni 20, 2010

worn out.

Matchen slutade 0-0 och eftersom Sävast fick spela större delen av matchen med en man mindre ska de vara väldigt nöjda med resultatet. Lovely lillebror var duktig på mittbacken (jag partisk? Inte alls, haha...) och det var bra press framåt för båda lagen.

Däremot blev det ett avbrott när det återstod ungefär tio minuter. Falle fick en smäll i nedre delen av ryggen och blev liggande. Det såg otäckt ut för han kunde inte röra ena benet. Ambulansen kom och han kördes iväg. Fick rapport från sjukhuset nyss och det var glädjande nyheter, en muskel hade fått en liten törn och han var på benen. Puh! Jag hann bli gode orolig medan han låg helt stilla.

Annars har jag börjat känna mig bakis nu. Jag tror jag fortfarande var lite full när jag vaknade och under första halvleken av matchen började bakisheten komma smygande. Så nu är jag trött och sliten. Haha. Men som det är värt det för det var så sjukt jävla roligt igår. Helt galet! Jaja, jag ska lägga mig i soffan under en filt och vänta in Brasilien-Elfenbenskusten. Tur att det är en massa fotboll på teve såna här dagar.

Inga kommentarer: