fredag, juni 11, 2010

taking a breather.

Det har varit full fart hela dagen. Klockan ringde halv elva (somnade kring tre så jag var rätt så trött) och då var det bara att ställa sig och locka håret, vilket jag faktiskt klarade av på en timme. Det var bra jobbat (det brukar ibland ta det dubbla). Jag åt frukost samtidigt. En rolig syn, haha.

Sedan var det dags för att ta sig till Strömbacka för att se när studenterna sprang ut och skrek och sjöng för allt vad de var värda. Lillsvåger har tagit studenten och han var trött men glad. Efter det blev det en liten shoppingrunda på stan. Inte för mig eftersom jag shoppade igår, men älskade ville ha lite svalare kläder.

Efter det for vi till Bersika där det vankades en massa mat och fika. Någon timme senare for jag proppmätt hem för att bara byta kläder och gasa till jobbet. Här väntade det sidor i överflöd så jag har läst som en galning och är faktiskt redan uppe i femtiofyra minuter. Shit pommes frites! Det är skönt att det är lite stiljte just nu för jag känner att jag behöver andas en aning. Haha...

Inga kommentarer: