fredag, juni 04, 2010

"She rests at last beneath the starry skies."

Har vaknat två gånger inatt av att näsan har varit igenbommad. Men bara en näsborre i taget. Inte kul. Men hostan har varit snäll under natten. Tack så mycket! Har inte gjort så mycket sen jag klev upp (kring halv tio om jag inte minns fel). Jag har legat i soffan och läst. Har äntligen läst Da Vinci-koden. Jag vet att jag är så jävla efter, men jag har inte haft lust att läsa den förrän nu och på något sätt är jag glad att jag har sparat den, för om jag redan hade läst den hade jag ju inte kunnat göra det nu. Haha...

Men jag gillade den. Den var spännande och varje kapitel (vad i helvete heter "kapitel" i plural???) slutade så att jag var tvungen att läsa vidare. Well written Mr. Brown! Men det fanns stunder som jag inte alls tyckte den var så spännande och bra, men jag är glad att jag lyckades gneta vidare för nu är den utläst. Bra jobbat! Jaja, jag ska gå och snyta mig för miljonte gången på några dagar, sedan ska jag ta mig något att äta. Spännande va?

Inga kommentarer: