onsdag, juni 02, 2010

nineteen to go.

Det går inte fort för dalaredaktionen ikväll. Skynda er nu då! Har tjugoen sidor kvar att få. Inte kul. Visserligen kommer några av de sidorna vara likadana (det är ju två tidningar som ska bli en) och två av sidorna innehåller sportresultat, så det är ju inte så att jag ska läsa in tjugoen sidor till. Men det är ju ändå rätt taskigt att inte skicka sidorna till mig. Klockan är ju faktiskt kvart över elva.

Annars är jag inne på min tredje tekopp. Helt galet. Men jag är ändå rätt glad att rösten håller än. Trodde faktiskt att den skulle försvinna helt vid det här laget. Men förhoppningsvis håller den hela arbetstiden, annars blir det lite tyst i etern för prenumeranterna. Nu kom det två sidor varav en var värdelös. Så nu är det bara nitton kvar. Come on! Jaja, jag ska se om det finns något att fördriva tiden med.

Inga kommentarer: