måndag, juni 14, 2010

"Mr. Sandman, bring me a dream..."

Nu är jag trött. Riktigt trött. Men tyvärr dröjer det några timmar till innan jag får lägga ner huvudet på kudden, släcka lampan och dejta John Blund. Jag längtar så till den milda grad efter den stunden. Snälla VLT skynda er så att jag får åka hem och sova!

Träningen gick bra idag. Lite ont i tån och skinkan efter fallet imorse. Men det störde inte nämnvärt. Däremot trampade jag snett tre (!) gånger medan vi sprang på en slinga i skogen. Vi sprang tre varv på tid och däremellan några nedvarvningsvarv och det var på tidvarven som stenarna och rötterna störde min fot. Så jävla irriterande. Men under den efterföljande brännbollen (åh, så kul det var med brännboll, har inte spelat på många, många år) kändes det inte så farligt i foten så jag får väl hoppas att det känns lika bra under morgondagens match.

Jaja, jag ska gå in och läsa en mastodont artikel som jag fått från UNT. Det får dels tiden att gå och dels håller den mig vaken i några minuter. Alltid något och vem vet, det kanske har ramlat in lite sidor medan jag är i studion. Ni kan väl hålla en tumme för det, okej? Åh, jag hann knappt publicera inlägget innan tre sidor hamnade i mappen. Halleluja! Bara sex stycken kvar plus förstasidan. Heja VLT!

Inga kommentarer: