måndag, juni 21, 2010

movienight with a dear friend.

Nu är jag typ halvt död. Energin är spårlöst försvunnen och då har jag ändå inte ansträngt mig någonting. Men alkohol suger ur det mesta ur kroppen, haha. Elin har precis lämnat mig. Vi har legat i varsin soffa och sett The Notebook. Elin hade inte sett den och jag kan se den om och om och om och om igen. Mycket mysigt. Men jag har ätit så konstigt idag (korv från Preem, mat från Sunes och jordnötsringar) så min mage är lite si och så. Jag ska nog göra som min kära vän sa, gå och lägga mig nu medan jag är trött istället för att sitta uppe och bli pigg. Låter som en bra idé. Godnatt!

1 kommentar:

Jecka sa...

HAHA, ja det kan bli en anings svårt, vet inte om dom accepterar 3 fruar, men vi kan ju alltid försöka, jag har då första tjing iaf. Haha ! :)