onsdag, juni 02, 2010

making time go by.

Medan jag sitter här och snorar och hostar i väntan på lite sidor, gjorde jag en liten lista jag hittade hos Sushi. Jag behövde lite tidsfördriv och listor är väldigt bra till det.

JUST NU:
äter du: ingenting.
dricker du: vatten.
ska du: se klart måndagens Roast på Berns.
lyssnar du på: se ovan.
väntar du på: lite fler sidor.
tittar du på: dataskärmen.
har på du på dig: vita converse, jeans, lila linne, vit t-shirt, en grå kofta och en scarf.

DIN FRAMTID:
barn: absolut.
giftermål: absolut.
karriär: varför inte?

VAD DU FÖREDRAR:

kramar eller kyssar: put those together.
kortare eller längre: beror på vad det handlar om...
snygg mage eller snygga armar: varför inte både och?
busig eller lydig: bus är kul!

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: haha, ja.
tappat bort glasögon/linser: använder inget utav det, så nej!
brutit ett ben: nä, bara en spricka i handleden.
rymt hemifrån: inte det.
röntgats: oo ja.
krossat någons hjärta: jo.
nobbat någon: yes.
gråtit när någon dött: ja.

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: kärlek, nej. attraktion, ja!
gud: ingen aning faktiskt, men något tror jag väl på.
mirakel: kanske.
aliens: nej.
magi: jag blir bara irriterad när folk håller på att trolla, haha.
ett himmelrike: absolut.
tomten: nej.
änglar: yes.
transformers: varför skulle jag tro på det?

BLANDAT:
är du kär i någon? yes.
önskar du att du bodde någon annanstans? ibland, ibland inte.
tycker andra att du är attraktiv? det finns säkert någon som gör det.
dricker du? självklart.
använder du droger? nej.
vilket schampo använder du? just nu är det fructis för det var älskade som handlade.
vilken parfym använder du? ingen.
vad är du rädd för? att folk i min närhet ska dö.
gillar du att tvätta? det är väl inte det roligaste som finns, men det är ju inte så värst ansträngande.

Inga kommentarer: