onsdag, juni 02, 2010

"I'm sick!"

Har vaknat två gånger under natten. En gång var jag igenbommad i halsen och torr som fnöske. Så när jag hade druckit lite vatten var jag tvungen att gå upp och kräkas. Mysigt. Men som tur var var det inte magsjukekräkning, utan bara kräkning för att jag är så känslig när det är saker i halsen. Hursomhelst var det obehagligt och inte alls särskilt kul. Men jag somnade om. Tack och lov.

Andra gången jag vaknade var det av samma anledning men halsen hade öppnat sig litegrann så jag slapp göra om första gången. Puh! Dock började Tara snarka så in i tusan så det var svårt att somna om. Haha, så söt hon är. Hursomhelst har jag nu blivit snorig och har tungt huvud. Blä. Men jag har ingen feber (peppar, peppar...) så jag ska kanske vara glad över det?! Men det är ändå inte så roligt att vara snorig och ha halsont. Speciellt inte idag. FK väntar ikväll, så jag får nog bädda ner mig med en massa citronvatten för att kurera mig. Typiskt, typiskt, typiskt!

Inga kommentarer: