måndag, juni 14, 2010

hoping the day will get better.

Dagen har väl kanske inte börjat så bra. Vaknade första gången halv nio av att älskade snarkade så in i helvete. Lyckades somna om och vaknade sedan kring tio av att han fick ett sms och han har någon konstig inställning som gör att det fortsätter pipa lite då och då tills man har läst smset. Dumt! Jag vet att jag sa igår att jag inte tycker om att sova bort dagen, men samtidigt tycker jag inte om att bli väckt. Jag vill helst vakna av mig själv.

Sen satt jag vid älskades dator och skulle ställa mig upp för att nå en grej på skrivbordet och på något konstigt sätt rasade stolen ihop och mina ben höll inte så jag föll i golvet och landade med ena skinkan på underredet på stolen. Det var inte det skönaste om jag säger så. Dock känns det som att smärtan bara var tillfällig och det är jag glad för, för jag har nog ont i tån sen igår. Jag tänkte undvika fler skador genom att lägga mig i soffan och se lite vampyrer innan Holland-Danmark drabbar samman nere i Sydafrika. Måtte dagen bli bättre, säger jag bara!

Inga kommentarer: