torsdag, juni 10, 2010

"And all that I can see is just another lemon tree."

Sitter på jobbet. Ikväll är det VLT och jag tror faktiskt att det är ett tag sen jag gjorde den tidningen om jag inte är helt ute och cyklar, vilket jag inte är eftersom jag sitter här. Haha... Nåväl, det var ett dåligt skämt jag vet, men det är torsdag, men känns som fredag eller söndag, då kan det lätt bli lite konstigt.

Skulle egentligen vara och träna just nu, men snoret, hostan och halsen säger stopp, stopp, stopp! Det tycker jag inte riktigt om för jag vill träna. Men om jag tränar i detta tillstånd blir det värre och kan kanske inte träna senare och då missa en massa matcher, så det är lika bra att vila så att jag slipper det. Jaja, jag ska dricka lite citronvatten för halsen är lite halvkass efter lite inläsning. Sidorna håller sig borta som vanligt så jag ska surfa lite och se om det finns något kuligt att göra medan jag väntar.

Inga kommentarer: