fredag, maj 07, 2010

wonderful.

Har precis sett fjärde filmen och kärleken till dem är fortfarande stark. Men om jag ska ha någon kritik så är det att snyggot bara var med i typ fem minuter. Haha... Men annars var den så jävla bra och jag satt som förstenad hela filmen och tårarna var inte långt borta den här gången heller. Imorrnkväll ska älskade på galej och jag har match på söndag så det blir en lugn och harmonisk kväll för min del, men då är det ju tur att det finns två filmer till och jag vet att snyggot dyker upp i de två och är förhoppningsvis med i mer än fem minuter, haha... Nu ska jag göra lite pastagratäng med kyckling och purjolök.

1 kommentar:

jecka sa...

Haha, kanske borde sjukanmäla mig nästa fredag bara för att ? ;D Lördagen jobbar jag typ till 16.00.. men då kanske det blir nån fest på kvällen, det vet man aldrig.. Men det kan vi ju höras närmare om, annars får du smyg se, haha. Jag ska se avsnittet nu, kan it hålla mig till söndag då jag vanligtvis brukar se det. Måste nog se avsnitt 20 för att färska upp minnet lite ;D ha en trevlig helg min vän, så höres vi ! kram