lördag, maj 08, 2010

what to do now?

Klockan är halv tio och jag har sett klart filmerna. Vad ska jag göra nu? Jag är fortfarande helt apatisk efter sista filmen. Det är helt jävla sjukt hur bra den var. Tårar, lite skratt och en hel jävla massa spänning. Hur fan kan man göra så här bra filmer? Det är helt otroligt. Jag är nästan tom i huvudet efter detta, jag har ju som nästan levt med Johan Falk, Frank Wagner och de andra ett tag nu så det känns tomt att det är över.

Haha, att man kan bli så här besatt av några filmer är helt otroligt. Men tycker ni att jag är töntig, tycker jag att ni ska se dem och sedan se om ni tycker jag är lika töntig, haha. Vad jag ska göra resten av den här kvällen är väldigt ovisst ännu. Är lite trött, men har lovat att hämta älskade senare (om han inte försvinner på någon efterfest till tidig morgon, då får han ta sig hem på annat sätt) så jag vill inte gå och sova för att sedan vakna av att han ringer. Så jag får väl försöka hitta mig någonting att titta på ett tag. Men vad jag ska kunna hitta att se på som överträffar det här har jag ingen som helst aning om...

Inga kommentarer: