fredag, maj 07, 2010

very good girls!

Nu har jag och Tara varit väldigt duktiga. Jag kände mig lite rastlös så jag for iväg på en liten löprunda och fick premiäranvända "löpbältet" jag tagit från Bersika. Vilken skillnad att springa med henne fast i midjan än att hålla kopplet i handen. Lycka. Däremot har hon en tendens att vilja springa fortare än sin matte (haha, vem vill inte det, jag är ju inte så supersnabb direkt) så det blev lite duster. Men jag tror hon blir bättre hon också.

Sen är jag väldigt glad för jag sprang en lite längre runda än vanligt och jag orkade hela vägen. Härligt. Kondisen kanske börjar ta sig. Dock krånglar min vad fortfarande, det känns som att muskeln är överansträngd och det är ju då verkligen inte kul. Jag ska se vad jag kan göra åt det. Men nu ska jag pusta en stund och dricka lite vatten, för det blev satans varmt att springa. Sedan måste jag fara och handla lite ingredienser till kvällens middag. Tänkte överraska älskade med en god middag och förhoppningsvis har han inhandlat lite vin. I Love You, Friday!

Inga kommentarer: