lördag, maj 29, 2010

that was close.

Godmorgon allihopa! Sitter här med en kopp te för att lindra en liten aning av raspighet i halsen(?). Inte bra! Men det är nog bara tillfälligt. Klockan ringde för en halvtimme sen och jag var mitt uppe i en dröm så jag flög upp och skulle slå av klockan, men benen hade inte riktigt vaknat så det var centimeter ifrån att jag slog huvudet i byrån. Då tror jag att den här lördagen hade fått en helt annan vändning.

Men som tur är klarade jag mig ifrån diverse skador. Tack så mycket för det! Har sovit nästan hela natten. Vaknade kring sextiden men det var bara för att jag hade tappat ena öronproppen. När både öronen blev igenproppade somnade jag om och sov alltså till klockan ringde.

Nu kanske ni undrar varför jag har ställt en klockan en lördagmorgon, men då ska jag stilla den undran för er. Det är nämligen så att just i detta nu sitter min kusin på en buss från Luleå. Hon anländer till busstationen kring kvart över elva och då ska jag stå där. Det blir en heldag med kusin vitamin på stan med lunch och stros. Så himlans kuligt!

Inga kommentarer: