söndag, maj 30, 2010

that is just so you...

Haha, så jävla roligt. For på Statoil efter träningen för att köpa lite bakissnacks och när jag kommer fram till kassan uppkommer följande dialog:

Han i kassan (H): Så du har rent av hunnit vara hurtig idag. (Jag är svettig i håret och har träningskläderna på mig.)
Jag (J): Ja, jag var ju som tvungen. Men nog hade jag hellre legat hemma idag, haha.
H: Ja, du var ju här rätt sent inatt om jag inte minns fel.
(Nu slår det mig att det är samma kille som jobbade när vi köpte korv inatt.)
J (skrattar): Ja... Men kul hade jag.
Han skrattar och jag tar mina grejer och går.

Det är ju kul att Statoilpersonalen kommer ihåg en. Haha, så jävla roligt. Jag måste alltså ha varit rätt så högljudd när vi var där. Typiskt. Men som jag sa, jag hade grymt kul.

Träningen var grymt seg och vid flera tillfällen trodde jag att jag skulle kräkas, men jag klarade mig. Puh! Och nu så här efteråt känns det faktiskt rätt så skönt att ha rört på sig lite. Det behövdes. Men jag ska fan inte röra mig alltför mycket ikväll. Ska börja med att se Parlamentet snart och sedan duscha (hinner inte duscha innan). Sedan blir det nog någon trevlig film. Jag måste dock hålla mig vaken för älskade vill nog ha hämtning från jobbet. Men det blir ett senare problem.

Sen vill jag bara avsluta med att säga att den här låten är soundtracket för igår och idag.

Inga kommentarer: