torsdag, maj 13, 2010

shorts is awesome!

Intervallträning idag. Värsta fancypancy! Men det var faktiskt jävligt skönt och det var extra skönt att det var så pass varmt att jag kunde springa i shorts (utan långkalsonger som annars är outfiten på träningarna). En high five på det tycker jag! Dock tror jag att benen kan vara lätt döda imorrn, men har jag tur klarar jag mig, men asfalt och mina fötter/ben har aldrig varit någon bra kombination, så jag blir verkligen inte förvånad om jag stiger upp och benen inte bär. Men det problemet får jag i så fall ta imorrn. Nu ska jag ta av mig dessa blöta och äckliga kläder (svett och regn, bra combo, eller så inte) och ta en varm och skön dusch. Sen ska jag äta, jag är hungrig som en gnu!
Jag bjuder på ännu en bild från dagen, är jag inte snygg så säg?!

2 kommentarer:

jecka sa...

Hahahaha, den där bilden är så rolig ! skrattar varje gång jag ser den ! Vet som it riktigt vem/vad du ser ut som. Hahaha!!

jecka sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Jaa, men det var därför. Jag måste ha sett dej i nån snabb trailer för serien eller nått. Hahaha, jag dööör ! Övertrött på hög nivå, nu blire sängen :D God natt blivande TV-stjärnan ! ;D