tisdag, maj 25, 2010

saving you.

Tiden har gått fruktansvärt fort idag. Den är ju redan sju for crying out loud. Det är ju helt galet. Men på något sätt känns det ganska skönt att den här dagen snart är slut för det har varit en grymt tråkig dag. Men det blir så man gör det och det är ju bara mitt eget fel. Men jag orkade verkligen inte göra någonting när jag vaknade i morse och sen har ju tiden som sagt sprungit iväg så det är väl lika bra att skita i att göra någonting alls nu.

Fan jag har inte ens ätit middag. Inte bra. Men å andra sidan är jag inte hungrig. Har grym mensvärk och den gör så att hungern inte kommer fram. Bra eller dåligt? Jag vet inte riktigt. Fan, jag har så jävla tråkigt. Vad ska jag göra nu för att fördriva tiden till godnatt? Typiskt. Jaja, det brukar ju alltid finns något serieavsnitt (som jag redan har sett ettusen miljarder gånger) som i dessa situationer brukar rädda mig från att dö av tristess. Äh, nu vet jag inte vad jag skriver ens så jag räddar åtminstone er från att dö av tristess genom att sluta skriva.

Inga kommentarer: