torsdag, maj 20, 2010

old friends.

Nu är vi precis hemma efter vårat lilla äventyr. Det gick hur bra som helst att cykla, både med låret och Tara. Det var faktiskt rätt skönt att ha en hund som hjälpte till med farten, haha. Men nu är hon så varm och slut lillgumman. Jag hittade som tur var en bra skuggplats åt henne på Ankars. Annars hade hon nog dött stackarn.

Det var grymt kul att träffa alla igen. Men jag tror det blir lite roligare på lördag då det är fler på plats och jag kan festa tillsammans med dem. Men å andra sidan hade jag det ganska bra nu också. På en solstol i solen. Det är inte så dåligt.

Men nu måste jag ställa om till workmode. Jag har inte jobbat på mååånga veckor, men nu har Anna-Lena tagit semester och det är jag som ska se till att "hennes" dagar tas om hand på bästa sätt. Känns lite drygt att stiga in i studion när det är så här varmt, men förhoppningsvis är det svalt och skönt där inne och jag ska vara glad att jag äntligen får jobba lite. Men först är det ett litet toabesök och sedan mat som står på mitt schema.

Inga kommentarer: