lördag, maj 22, 2010

losing is a part of it.

Shit också. Förlust. 3-1. Men så är det ibland. You win some and you lose some. Vi spelade faktiskt riktigt dåligt i första halvlek så vi ska vara glada att det bara vara 0-1 efter den. Men sen skärpte vi till oss lite i andra och spelade lite bättre, men målskyttet är åt skogen. Nästan bokstavligt eftersom det är en liten, liten skog på sidan om planen. Men det är bara att ta nya tag.

Egentligen har jag inte tid att skriva, men jag kände att jag ville att ni skulle få veta hur det gick. Snällt av mig. Men som sagt, jag har inte tid att sitta här. Måste hoppa i duschen och sedan fixa mig lite snygg för det är party ikväll. Old School II - The return of the return fortsätter för min del och det ska bli riktigt roligt att festa med mina gamla vänner. Men som sagt, ingen tid till detta så jag slutar nu.

1 kommentar:

Emma Öberg sa...

tack för hjälpen när ja gjorde illa mig på matchen, gjorde grymt ont! :/ bröt nyckelbenet!
men så kan de gå.