söndag, maj 23, 2010

left my voice behind.

Det blev en helt jävla galen kväll igår. Trots regn satt vi ute och lyssnade på ett band som så fint spelade lite för oss. Riktigt duktiga var dem. Sedan drack vi lite och dansade lite. Efter det drack vi lite och dansade gjorde vi även... Hm... Vad gjorde vi mer? Jo, just ja vi drack och dansade. Haha...

Kring kvart i tio tågade vi iväg till Kåren för att fortsatte den galna kvällen. Det gjorde vi. Där blev det ännu mer dricka och dans. Även lite sång från min sida och de andra förstås. Jag sjöng och skrek så mycket att hesheten började så sakta göra sig påmind och rösten försvann ungefär då jag kom ner till stan för att möta upp älskade och pojkarna.

Har inte pratat så mycket idag, men jag pratade lite med Tara när vi var ute nyss och rösten är inte lika borta som igår, men den är heller inte bra. Känns bra inför kvällens arbete. Haha.. Men jag ska dricka te nu och sedan köpa citroner så att jag kan hälla i mig en massa citronvatten. Guld! Men tack till alla oldies som gjorde gårdagens fest möjlig. Jag hade skitkul och längtar redan till nästa år!

1 kommentar:

clara sa...

HAHA ja sov inatt när ja fick ditt sms å att du ringde!! va kuuul att ni träffades :D hahah.. spännandeee ;) hur upptäckte ni varandra då? vem såg vem? Ja hon e en aning stor, ungefär lika stor som mig ;) hahahah tror du ja hade växt å hon stannat i växten? ;D men super kul! Hade ni en partykväll på kåren båda två eller? :P Pussssss pusss kram kram kram