söndag, april 25, 2010

yesterday was okay.

Gårdagen var helt okej. Matchen var lite mindre okej eftersom vi förlorade, men samtidigt fanns det glimtar att ta med sig, framförallt min vänster som fungerade finfint, eller ja, den hade ju kunnat fungera så pass att bollen hittade in i nätmaskorna, men nära den gången, mitt i prick nästa.

Lagfesten var trevlig, men jag ska inte sticka under stolen med att jag känner mig gammal när större delen av laget är födda nittioett, men jag försöker smälta in och gjorde nog ett bra jobb tror jag, haha. Kvällen avslutades på Kalles, vilket var längesen. Men det såg likadant ut som sist jag var där, kanske lite mindre folk, men det kanske inte är så konstigt när Challenge också finns. Men det var rätt trevligt, men trevligast var ändå att komma hem och lägga sig i sängen.

Sov till nio och kände mig ändå rätt pigg. Nu har dock verkligheten kommit i fatt mig och huvudet är lite, lite, lite smärtsamt och ögonen är väldigt, väldigt, väldigt trötta. Men jag tror inte att det är någon idé att somna om för om en dryg halvtimme ska vi infinna oss på Björklunda för att städa upp efter gårdagen. Så som sagt, gårdagen får betyget helt okej. Det är inte illa pinkat tycker jag.

Inga kommentarer: