torsdag, april 29, 2010

well-rested.

Vaknade kring nio. Jag har faktiskt börjat inse att det är inte en sån dålig tid att vakna på. Ja, det är det ju kanske om jag har jobbat kvällen innan, men om jag som igår somnar kring halv ett är det ju inte alls så tokigt att få sova till nio. Tjoho! Låg i sängen och läste en timme och har nu precis läst tidningarna, bloggar och laddat ner nya Cougar Town. En helt okej torsdagsmorgon.

Det enda som är lite dåligt med den här morgonen är att ryggen är ajaj gånger sju. Hade vetekudden medan jag läste, men det var väl mest bara skönt just då den låg där. Det känns som att skuldrorna och ländryggen straffar mig för något och jag vet inte vad. Så det blir ingen innebandy för frökens del idag, lite trist men så är det ibland. Om det blir någon träning ikväll återstår att se. Men just nu ska jag gå och göra mig lite god frukost och skratta åt Courtney Cox Arquette och de andra tokiga människorna.

Inga kommentarer: