söndag, april 25, 2010

sunday with my love.

Fotbollen var trevlig, synd bara att SAIK förlorade. Men så är det ibland. Efteråt for vi och handlade så nu kanske jag klarar mig i veckan när bilen inte är hemma (det är nämligen så jobbigt att storhandla när man kör moppe). Nu strax ska vi äta lite middag och sedan blir jag och Tara ensamma igen. Men det är ju kortvecka den här veckan så älskade är hemma igen på torsdag. Vad jag ska göra när jag blir ensam är nog inte så svårt att lista ut, jag menar soffan har jag inte legat i på några dagar och jag har inte sett en film heller på ett tag så jag måste ju göra det nu, haha...

2 kommentarer:

jecka sa...

Hahahaha, men samma här. Jag tänkte bara OJ just ja. Haha ! Men som du har rätt, va säg Carlisles hår? eh, hej ken-docka. Vi måste deff gå och se premiären med varann, dra ihop ett stort gäng :D Kommer bli great. Vi får se till att styra nått nån dag också. :D

jecka sa...

Haha, man blir gode jävla "compelled" av han alltså. Har precis sett avsnittet igen, my lordish så snygg han e ;) Haha, tänkte samma sak, då it elin är hemma, då blire aldrig nått :) Men nu jäklar ska vi se till att hänga snart tyck jag, de ska väl it va allt för svårt :) Hoppas jag också är ledig den 30 juni (om det it är smypremiär månne?) Annars tar jag ledigt ;D