måndag, april 19, 2010

soon, they're one more.

Träningen kändes riktigt bra idag. Skönt. Så imorrn är jag taggad inför match och jag hoppas det känns lika bra då. Efter träningen var det bara hem, ut med Tara, byta lite kläder och cykla (yes, premiär för i år) till Nodo för lite tjejhäng. Elin åker tillbaka till Norge imorrn så vi hade en sista get together. Mycket trevligt, men jag kan säga att cyklingen var tung efter träningen. Men samtidigt ganska skönt. Haha. Nu ska jag in i duschen och sedan får vi se om jag går och lägger mig eller ser någon serie eller något. Vi får helt enkelt se.

Avslutningsvis vill jag bara skicka en tanke till Jonna och Peter som just nu ligger och väntar på att få se knoddas. Jag hoppas verkligen att allting går bra och att det inte tar alltför lång tid. Heja Knoddas!

Inga kommentarer: