måndag, april 26, 2010

playing in my sleep.

Sitter på Enrisvägen och inväntar träning. Fick skjuts från stan av lillsvågern, tänkte ta hem moppen ikväll. Har faktiskt saknat den, haha. Har inte så mycket att förtälja, men jag kände för att blogga lite, haha. Tror dock att jag ska fortsätta väntandet i soffan framför teven, men jag bävar lite inför det för jag blev så trött efter middagen och jag är rädd att jag ska bli tröttare eller värre, somnar, om jag sätter/lägger mig ner. Men jag får hoppas att det är något kul på teve så att jag håller mig vaken, för det är inte så roligt att träna fotboll i sömnen. Eller vad vet jag, jag har ju faktiskt inte testat...

1 kommentar:

jecka sa...

haha, vore jag du skulle jag ta hotet på stort allvar. Hatar att bli väckt. Du kan ju testa.. men jag skulle inte göra det. Hähä! ;D