måndag, april 19, 2010

a new week full of new challenges.

Måndag. Näst sista måndagen denna månad och sista måndagen innan löning. Tjoho! Visserligen kommer inga pengar förrän i slutet av veckan, men av erfarenhet vet jag att veckorna brukar springa förbi, så snart har jag pengar på kontot igen. Härlig tanke.

Som vanligt blev det en tidig morgon, men jag fick ändå sova till lite före nio. Det tackar jag för. Har hunnit vara och skicka iväg lite papper som folk ville ha av mig. Så nu känner jag mig lite sysslolös. Jag hade kunnat lägga mig i soffan och se någon film bara för att det är det jag brukar göra när jag är rastlös, men jag tänkte försöka undvika det. Solen skiner och det är dryga femton grader i solen så jag tror att jag ska ta med mig gullegrynet på en liten promenad. Hon ligger dock och tuggar på ett litet ben just nu så jag får nog vänta en stund.

Inga kommentarer: