lördag, april 17, 2010

my saturday.

Lunch på stan och en sväng ut till Bersika. Det är vad jag har gjort idag. Det var väldigt trevligt att åka ut till Bersika, dels var det ett tag sen jag var där, men det bästa var att jag fick kramas med mitt lilla gullegryn. Men imorrn ska hon äntligen få komma hem igen. Saknar henne här hemma! Sötnöten.

Nu ska jag strax gå och byta om och sätta på ett snyggt face för ikväll väntas tjejpartaj med favorittjejerna. Det var ungefär en månad sen jag var på krogen så det ska bli trevligt och eftersom jag inte ska spela morgondagens match så kan jag även dricka lite alkohol och det var verkligen längesen, om man inte räknar med de få cidrarna som slank ner under påsken. Jag tror det kommer bli en riktigt trevlig kväll, men å andra sidan brukar det sällan bli tråkigt med tjejorna.

Inga kommentarer: