fredag, april 09, 2010

my favouritegirls.

Smet iväg från jobbet kring åtta. Bara för att hinna se lite av favorittjejerna. Moa har kommit hem efter ett år i Hongkong, Elin har återvänt från Norge (hon åker dock tillbaka dit snart igen) och självklart var det även kul att se Jecka, Jonna och Sandra också. Lite tråkigt bara att jag inte kunde spendera hela kvällen med dem. Men nästa helg blir det tjejfest och det ska bli så sjukt roligt.

Det går bra på jobbet annars. Sidorna verkar komma i en strid ström. Än så länge ska väl tilläggas. Jag har några sidor kvar och igår trodde jag ju att det skulle gå ovanligt fort, men det gjorde det ju inte. Så det blir väl kring ett jag är hemma ikväll igen. Men jag är ju så van så det är inga problem, haha. Just nu är det dock lite stilla på sidfronten så jag ska försöka hitta något att fördriva tiden med.

Inga kommentarer: