tisdag, april 27, 2010

if I was ten years younger...

Meningen med dagen var att fara till stugan och hjälpa mamma lite med den rasade altanen (snön har varit dum, dum, dum!), men mammas bil ville tydligen inte det så hon är fast i Boden. Trist, saknar min mamma litegrann. Men till helgen fungerar förhoppningsvis bilen och då ska vi fara och hjälpa henne.

Men dagen blir nog bra ändå. Jag har bil (svärföräldrarnas) så jag ska passa på att göra lite ärenden som jag annars inte hade idats göra. Sen ska jag spela match ikväll. Jag hade verkligen sett fram emot en fotbollsfri dag, men det kommer säkert någon sån dag också. Dock är det inte med damlaget jag ska spela, utan jag och tre andra från oss ska hjälpa flickorna att spela. Kanske det går lite bättre att spela med dem som är tio år yngre, eller så är de snabbare och kvickare än en gamling som mig. Vi får helt enkelt se.

Inga kommentarer: