torsdag, april 29, 2010

girlsnight in town.

Stadsrundan tog ungefär en halvtimme. Då hade vi varit inne i alla affärer. Så kan det vara. Jag hittade ingenting som föll mig i smaken, mamma hittade däremot en jättefin tunika. Härligt. Dock är mammas bil lite cp och stannade precis då vi kom till stan (den har stannat lite då och då hela veckan) så vi fick gå hem. Men det är ju tur att det inte tar så länge, för det var inte så varmt ute.

Nu ska vi dricka lite te och se tennis (mamma är tennisfrälst) innan det är dags att gå och sova. Jag hoppas att katterna håller sig i skinnet i natt för jag har kommit hit för att vila upp mig och då vill jag inte ha katter krafsande på dörren. Så om ni läser det här kattskrällen, håll er i skinnet annars vet man inte vad som kan hända!

1 kommentar:

Clara Wiktorsson sa...

jag har svarat dig på msn ;) PUSS