torsdag, april 22, 2010

dude, where's my car?

Innebandyn gick sådär. Jag var mest seg och hängde inte riktigt med. Men jag tror att veckans motion börjar ta ut sig, men vilodagen är inte förrän imorrn. Dock ringde de från jobbet så jag ska jobba ikväll, så nu måste jag försöka få tag i en bil eftersom det är träning ikväll och jag är inte särskilt sugen på att cykla till jobbet, sedan till Öjebyn och tillbaka och sedan hem igen. Där går min gräns kan jag säga.

För tillfället ser det dock mörkt ut på bilfronten, så då får jag nog kanske stå över träningen vilket suger eftersom jag verkligen vill träna. Men jobbet går före så är det bara. Men jag blir så jävla irriterad att inte ha någon bil. Jävla skit! Ska försöka forska vidare i bilfrågan och samtidigt ta mig något att äta för jag är lite hungrig.

Inga kommentarer: