tisdag, april 13, 2010

come out, come out wherever you are...

Tisdag. Men jag har onsdag, som vanligt när jag jobbat. Men det går nog bra i alla fall. Har precis diskat fast jag hade tänkt göra det imorrn. Men jag är lite rastlös och behövde något att göra. Jag är stolt att jag faktiskt ställde mig och diskade istället för att la mig soffan. Framsteg. Nu hade jag tänkt klä på mig och fara och göra lite ärenden. Sedan kanske jag sätter mig på balkongen och njuter av detta underbart vackra vårväder som har hittat hit.

Annars är det idag beräknat att knoddas ska komma. Jag hade dock gissat att han (för jag tror det är en han) skulle ha kommit i söndags, men jag tror att min gissning var ganska dålig. Jag håller tummarna att han tittar fram snart och att allting går bra för hans fina föräldrar. Upp och gå mycket, Jonna eller ät stark mat. Det ska tydligen vara bra för att sätta igång allting. (Jag har sett det i Vänner, haha....)

1 kommentar:

J sa...

Tyvärr tror jag inte på sånt där. Jag kör på som vanligt helt enkelt ;) Men tack, förhoppningsvis ska allt gå bra!