onsdag, april 14, 2010

cliffhanger.

Träningen gick ganska hyffsat idag måste jag säga. Det var skönt att springa lite, men jag har förbaskat ont i knäna just nu. Det känns som när jag hade växtvärk som liten, men jag tvivlar att det är det som är orsaken nu för jag tror att jag har växt färdigt för många år sedan. Men jag tror det kan bero på att jag joggade till träningen och asfalt plus mina knän har aldrig varit någon match made in heaven. Så jag känner mig just nu som en gammal tant när jag ställer mig upp/sätter mig ner och går från dator till dator. Kul för min kollegor om inte annat.

Jag är även ganska trött, men jag har ÖP ikväll så jag är förhoppningsvis färdig tidigt så jag kommer hem i tid och kan duscha och sedan gå och sova för det är väldigt tidig uppstigning imorrn. Men jag vet att mina vänner alltid är glada och på bra humör så det kommer nog inte vara några problem att hålla sig vaken. Om inte de kan hjälpa så kan säkert han på teve göra det. För han är verkligen ingen man kan slita ögonen ifrån. Jaha, vem jag pratar om, det får ni veta imorrn!

2 kommentarer:

jecka sa...

Hahaha precis, man behöver bara en liiiten glimt av Damon och man är fast :) Vi ses om typ 9 timmar :)

jecka sa...

HAHAHA. Ja en kloning hade nog suttit rätt just nu :D Hoppas iaf att du får nån timmes sömn inatt så du inte somnar då vi ser :) (ingen risk kanske,häh) Ses snart dårÅ!