fredag, april 09, 2010

awesome friday?!

Nej, det hjälpte inte att äta innan sängen igår. Vaknade för en timme sen typ av att magen gjorde uppror. Har fortfarande inte gjort någonting åt det, men snart. Jag blir så jävla less på det här nu. Jag kom inte i säng förrän kring tre inatt och första gången jag tittade på klockan var den halv åtta. Kände inte för att vakna då om jag säger så. Klockan nio drygt såg jag på klockan nästa gång, fortfarande för tidigt men hungern började göra sig påmind så någon omsomning var inte tal om. Gaaah!!!

Tänk om jag någon gång kan få sova ut på morgonen. Vakna utvilad. Det vore någonting det. Men, tills dess får jag leva mitt liv så gott jag kan med tröttheten hängande över mig som ett svart moln. Frukost ska jag få i mig pronto, sen har jag ju storslagna planer idag. Men de är inte så storslagna egentligen. Jag ska nämligen städa. Och diska. Kanske tvätta lite om jag hinner. Rolig fredag va?

Inga kommentarer: