lördag, mars 06, 2010

two wild beasts.

Vaknade alldeles för tidigt med tanke på hur sent jag somnade. Men har man grannar som tycker om att tillbringa lördagsmornarna i köket (deras kök är vägg i vägg med vårat sovrum, dålig planlösning? Yes!) med att smälla och leva om finns inte så mycket att göra. Visserligen hade jag inte fått sova så länge hursomhelst för svärföräldrarna kom kring halv elva med Zelma som ska bo här till imorrn. Två hundar varav en är ett litet busfrö, spännande lördag.

Annars händer som vanligt ingenting. Älskade står och diskar och jag har nyss dammsugat. Vi har även hunnit vara ute en kortis med vilddjuren. Men annars är det som sagt lugnt. Nästan för lugnt om ni frågar mig, jag har varit inomhus och gjort ingenting hela veckan så jag hade verkligen velat göra något idag. Men det finns inga pengar till några utsvävningar och jag ids inte gå på promenad och jag tänker verkligen inte ta någon löprunda idag, haha. Idag måste det bli en träningsledig dag annars kommer jag typ dö eller något. Jaja, jag ska se om det finns något att göra, för så här kan man inte ha det.

Inga kommentarer: