torsdag, mars 25, 2010

tired eyes.

Har legat länge nu och försökt hålla ögonen öppna, så nu ska jag bara borsta tänderna och sedan låta de falla igen. Gullegrynet har redan tagit natt och har legat och snarkat en bra stund... Oj, nu vaknade hon och la sig i hallen istället. Kanske inte borde ha skrivit det där? Jaja, bäst att gå och lägga sig, av två anledningar; 1) ögonen är hur trötta som helst och 2) imorrn är det fredag och denna fredag har jag väntat på väldigt länge. Det släpps nämligen ett nytt avsnitt av den bästa serien just nu och jag har väntat på att få se snyggvampyren igen. Come and bite me you hot piece of ass! Godnatt!

1 kommentar:

J sa...

Hade igår tänkt att avboka då det blev snöstorm men nu har jag faktiskt skjutsat P på jobbet så jag tar mig.. Men ska vi säga typ vid 11-12? Hörs närmare, nu ska jag sova en stund till ;) Kram!!