onsdag, mars 31, 2010

time to drool.

Vilken tur att jag precis efter förra inlägget kollade in våran hemsida. För hade jag inte gjort hade jag missat träningen. Inte bra. Trodde det var som förra veckan att vi började åtta med löpning och sedan fotbollsträning mellan nio och tio. Men vi började sju, utan löpning. Så jag fick slänga in alla grejer i ryggsäcken och köra fort som attan till LF. Men jag hann i tid så det var ju bra. Men tänk om jag hade gjort som jag skrev, slappat, då hade det inte blivit någon träning för fröken och det hade inte känts så bra faktiskt.

Nu ska jag snart hoppa i duschen och värma upp kroppen. Sedan ska jag krypa upp i soffan med godispåsen som kom med posten och se en film. Tredje filmkvällen i rad, det är inte illa. Speciellt eftersom jag innan dessa tre kvällar inte sett så mycket film. Men å andra sidan har jag ju lite att ta igen med andra ord. Men idag blir det ingen ny film, utan jag ska innan duschen gå ner i förrådet och hämta upp en VHS-film. Det ni. Lite nostalgi. Det var när jag såg The Notebook som jag blev lite sugen på att se en av mina favoritfilmer, Pearl Harbor. Det var verkligen inte igår man såg den filmen. Underbart!

1 kommentar:

jecka sa...

Ska testa och käka hårdbröd imorrn på jobbet. Har druckit massa te ikväll, men det är fortfarande kvar och skaver nanting !! Så hoppas de försvinner imorrn :D Glad påsk på dej också, hoppas ni får det så bra :D kram