onsdag, mars 10, 2010

old lady.

Tanten vaknade typ sju i morse. Inte särskilt roligt. Men är man gammal så är man. Insåg efter en timmes vridande och vändande att det inte var någon idé att ens försöka somna om. Därför klev jag upp kring åtta. Dock kommer det lite positivt med att kliva upp tidigt som attan, jag får saker gjorda som jag har skjutit på, har redan hunnit med att göra en viktig sak och listan innehåller fler saker som ska bockas av allt eftersom. Det mest positiva med att vara vaken vid den här tiden är att jag kan lyssna på knäppisarna i RIX MorronZoo. De är verkligen knäppa.

Men nu tror jag att jag måste äta lite frukost för min mage har skrikit ett tag. Sedan är det bland annat disk och dammsugning som står på listan. Trist, men väldigt välbehövligt. Haha, det har blivit lite pauser i skrivandet för de är så jävla sjuka på radion. Haha, hade det inte varit så fasligt tidigt hade jag fan lyssnat varje dag!

Inga kommentarer: