torsdag, mars 18, 2010

not so happy thursday.

Jag blev lite less. Hittade ingen bil så det blev ingen träning ikväll heller. JÄVLA SKIT! Sen vet jag dock inte hur det hade gått för jag är typ dödstrött och har varit det i flera dagar. Något skumt på gång månne?

Så den här torsdagen blev som alla andra dagar den här veckan. Sunkig, tråkig och händelselös, i alla fall nu på eftermiddagen/kvällen. Men, men så är det ibland, men jag säger då det, nästa vecka SKA jag träna alla dagar som det är träning. Jag orkar inte ligga hemma och uggla nå mer. Så det så.

3 kommentarer:

J sa...

MEN du fick väll din innebandy iaf?! :)

Patsy sa...

Verkligen :|. Han skulle ju få tid att leva - inte dö :(.

J sa...

Jaa man får glädjas åt det man kan :) Ja nog är det ok om knoddas tittar ut tidigare, vore sweet :) KRAM