onsdag, mars 24, 2010

my conscience are clean.

Blev inringd till jobbet. Så det var bara att göra mat, packa träningsväskan och styra moppen till jobbet. Sitter inte på UNT-stolen idag, utan på VLT's stol. Det slog mig när jag kom hit att det var ett tag sen jag gjorde VLT, men å andra sidan behövde jag en paus för det var mycket VLT där ett tag, haha.

Fick väldigt dåligt samvete när jag for hemifrån, för jag fick inte tag på någon som kunde ta Tara på en kisspromenad medan jag arbetar och det skulle alltså innebära att hon skulle få vara ensam i mååånga timmar. Inte bra. Men som tur var löste det sig, någon från Bersika for åka in till stan och se till så att gullegrynet får göra sina behov. Det var skönt, annars hade det varit så jobbigt att sitta här och vetat att hon är helt ensam och troligtvis kissnödig om någon timme. Jag vill ju inte vara en dålig matte.

Inga kommentarer: