onsdag, mars 03, 2010

more blizzard.

Om det igår var en lättare snöstorm så blåser det desto mer idag. Usch. Vägarna är igensnöade och plogkarmarna högre än Kebnekaise (kanske inte riktigt, men det är fan inte långt ifrån). Jag är så less, så less, så less. Dock snöar det inte just nu i alla fall så det är ju något positivt i alla fall.

Sitter här på jobbet för fjärde kvällen i rad. Kom in tidigt för vi har ju träning ikväll. Tror jag i alla fall. Det står på hemsidan att vi har det, men de snackade i söndags om att det kanske skulle bli ändring. Jag vet inte, men jag inser att jag skulle ha tagit reda på det innan jag for hit för då hade jag ju kanske inte behövt åka in tidigare. Jaja, nu är jag här i alla fall så jag ska försöka lokalisera någon som vet om det är träning eller inte. För det är ju som bra att veta sånt.

1 kommentar:

J sa...

Nja närmare men ändå långt kvar! ;)