fredag, mars 26, 2010

making lists.

Har sovit otroligt dåligt inatt på grund av Tara. Jag brukar aldrig vakna när hon går från soffan till korgen och tillbaka (korgen står i sovrummet), men inatt vaknade jag varje gång hon la sig i korgen (och det var ganska många gånger) för det lät som att hon skulle riva stället när hon la sig. Har ingen aning om varför, men något ska göras till ikväll.

Idag blir det stan med Jonna. Lunch ska ätas och jag ska göra lite ärenden som är uppskrivna på en listan för att jag inte ska glömma dem. Jag tycker inte alls om det här med att behöva skriva upp saker, men har man mitt minne så har man inget val. Jag vill citera min favoritbjörn: Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en. Han är söt den där björnen! Nu ska jag äta frukost.

Inga kommentarer: