lördag, mars 20, 2010

kissing a celebrity.

Idag har det inte hänt alltför mycket. Som vanligt. Lite mys i soffan, varit och lämnat och hämtat böcker på biblioteket och nyss är vi hemkomna från middag i Bersika. Det är tur att man kan åka dit och äta när både mat- och pengakontot sinar. Ikväll ska vi mysa med lite film, om nu inte älskade somnar i soffan. Han ligger nämligen där nu och det skulle inte alls förvåna mig om han somnar. Skulle vara typiskt.

Annars blev jag tillsammans med Danny i natt. Det var väldigt mysigt. Men han ville göra slut ganska fort och just då upptäckte alla paprazzifotografer att han hade en ny tjej så det blev lite jobbigt att behöva gömma sig hela tiden. Haha. Vaknade faktiskt med ett leende efter den drömmen. Jag tror att gårdagens Så ska det låta hade lite med drömmen att göra, men som sagt det var en mysig dröm och han var inte alls så dålig på att kyssas den mannen, haha... Nej, nu ska jag se om jag får pussas med min riktiga man istället, åtminstone en kan jag ju kanske få?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en riktigt mysig dröm, en våt-i-trosan dröm...