onsdag, mars 31, 2010

I've got a package.

Imorse sov jag till kvart i tio. Woho! Det var ju nästan länge med tanke på tidigare mornar. Skönt. Har fått att jag kan hämta ett paket från mamma. Hon har tydligen skickat något för att jag inte kan komma hem i påsk. Hade tänkt fara och hämta det nu, men det står att jag inte får hämta det förrän halv sex. Dålig stil. Så jag tror det blir att fara in tidigare till träningen så jag hinner hämta det. Jag är så grymt nyfiken på vad det kan vara, haha. Min mamma är så söt.

Men då måste jag alltså hitta på något annat för att fördrvia tiden till senare. Jobbigt. Jag vet nämligen inte vad jag ska hitta på. Städa gjorde jag i måndags, påskriset är ju redan klart och disken hade jag tänkt ta imorrn för att jag ska slippa diska idag OCH imorrn. Haha, bra taktik. Kanske ska jag tvätta lite av det som inte tvättades i måndags?! Haha, visst är det intressant att följa med i mina tankegånger? Hahaha....

Inga kommentarer: