fredag, mars 12, 2010

this is what I'm doing...

Det blev lite ändrade planer för dagen. Handlingen blev av och lite av tvättningen, men jag var tvungen att avbryta tvättandet för att fara och äta lunch med goda vänner på Furuborg. Gott, mycket gott. Sedan fortsatte färden till stan för lite kaffe (för pojkarna) och lite strosande. Jag hittade en jacka på Gina som fick följa med hem, mycket trevligt.

Sen när jag var i processen göra-mig-klar-för-jobbet ringde min kollega Maria och frågade om jag ville byta tidning. Hon skulle göra UNT och jag FK, vad svarar man på den frågan? Typ JA! Så nu slipper jag FK, tack Maria! UNT känns bra och jag kanske hinner komma hem tidigt ikväll för jag har inte hunnit packa väskan än heller, så det får jag göra när jag kommer hem. Så då vet ni det, haha...

Inga kommentarer: