lördag, mars 27, 2010

game or no game?

Haha, älskade frågade precis nyss vad vi har för postnummer. Bra koll han har den där! Idag har vi varit på stan och ätit lunch med ett gäng fina människor. God mat och trevligt sällskap kan inte gå fel. Har även bunkrat upp med lite alkohol i kylen. Men frågan är om den kommer drickas ikväll eller sparas till påsk. Det beror helt och hållet på vädret.

Vi ska egentligen spela match imorrn, men som det ser ut nu tror jag inte att det blir någon match, men allt hänger på om snöfallet håller i sig eller ej. Har kikat runt lite på vädersajter och det visar snö, snö, snö, men vad är egentligen sanningen och när bestäms avspark eller inte avspark? Jobbigt läge. Hursomhelst ska jag gå och fota gårdagens inköp så ni får se vad jag inhandlade, sen ska jag göra mig färdig för snö eller inte snö, så blir det i alla fall middag på Enrisvägen. Svärmor fyllde år i onsdags så det ska firas med ännu mer god mat och trevligt sällskap. Det ni.

Inga kommentarer: